UdangLipan. Powered by Blogger.

Friday, September 4, 2009

Altantuya: Misi Pertama Kapal Selam 1Malaysia.

Seorang lelaki yang tidak dikenali telah menarik perhatian orang ramai petang kelmarin beberapa jam sebelum berbuka puasa. Orang ramai telah berkerumun di tebing Sungai Klang untuk melihat lelaki memasang lukah.

Lelaki ini difahamkam sedang menahan lukah untuk memerangkap barang-barang yang sedang hanyut dalam sungai ini. Mengikut ajensi berita luar negara lelaki yang tidak dapat dipastikan kewarga negaraannya ini telah mendapat arahan untuk mencari sehelai seluar dalam size 85 XXL yang diberitakan telah hanyut.

Mengikut pandangan seorang kakitangan DBKL seluar dalam ini jika tidak ditemui akan menjadi rintangan untuk laluan sampah sarap. Besar kemungkinan rintangan ini akan mengakibatkan banjir di Sungai Klang.

Sumber diplomatik Barat yang tidak mahu memberikan nama telah menafikan berita awal yang melaporkan bahawa seluar dalam ini ialah milik seorang pelayan di sebuah bar di Brickfield yang bontotnya telah diraba-raba dan seluar dalam nya telah terlucut.

Diplomat Barat ini tidak menafikan yang seluar dalam sebesar ini hanya seorang sahaja yang memilikinya. Apabila terus ditanya diplomat Barat ini tersenyum dan berkata ‘ ancok mak kau… kapal selam ni sedang mencari seluar dalam bik mamalaaa kah kah kah.

Sumber berita dari Tukar Tiub.

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP