UdangLipan. Powered by Blogger.

Saturday, September 12, 2009

Altantuya PKFZ: Siapa Belit Siapa Ni...???



Dr Mahathir juga mendakwa bekas anggota kabinetnya itu pernah berbohong kepadanya berhubung kenyataan bahawa mantan pengerusi BN itu tidak pernah menolong kaum India.

"Tentang beliau kata saya tidak pernah tolong orang India, dulu sekali beliau berkata pada akhbar.

“Lepas itu, semasa (saya) di Syria, beliau telefon saya, kata beliau tidak pernah berkata (demikian). (Samy Vellu beritahunya) itu semua laporan tidak benar.

"Apabila saya balik sini, akhbar itu tunjuk rakaman, beliau benar-benar berkata saya tidak pernah menolong orang India. (Kenyataan Samy Vellu) itu tidak benarlah. Saya tolong semua kaum, bukan orang Melayu saja," jelas Dr Mahathir panjang lebar.

Tambahnya, jika pergolakan dua parti komponen terbesar BN iaitu MIC dan MCA tidak ditangani dengan berhati-hati, BN akan tewas dalam pilihan raya umum yang akan datang.

Mau baca lagi kalu..., lu orang sini klik juga...

Aiyoyoooo...., ini Samy Vellu banyak belit punya orang la..., Sama itu PM dulu pun dia mau belit juga ka...? Atau itu bekas PM mau belit sama Samy Vellu...? Aiyoyooo... apa saya sudah cakap ini... belit belit juga ka...

Cheq: Yang syok tu bukannya apa pun, cheq syok kat ayat terakhir tu.... harap betui kot...?

1 comments:

Anonymous,  September 12, 2009 at 8:13 AM  

Aku pun sudah naik muak tgk sammy vellu tu...
sudah 29 tahun jadi boss MIC..ntah brapa tahun jadi menteri tapi cakap melayu pun terbalik terbalik...itu tandanya dia itu tidak patriotik kerana tidak mahu memperbaiki diri...dia juga tidak demokratik kerana sentiasa mencantas orang yang dia tak suka..

dia ngan Che Det tu sama 2 kali lima sepuluh...

depan mesti kosong punya....

Sammy mungkin tak sedar yang permainan dia kat MAIKA dengan anaknya itu tlah pun satu malaya satu ataupun dia takut kalau SUBRA pegang abisla nanti subra korek buntut dia dengan anak dia tu...

Suruh dia buang rambut palsu dia tu...
nampak macam sabut kelapa jer...takut sangat nampak tua sampai tanam rambut tak bernyawa tu..

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP