UdangLipan. Powered by Blogger.

Saturday, September 19, 2009

Undang-Undang Negara Sarkis - PKFZ

Fullamak cheq cukup respek dan kagum dengan undang-undang Malaysia ni, bila orang buat laporan polis, orang yang buat laporan kena tangkap, bila ada orang dedahkan rahsia penyelewengan menteri dan mereka yang terbabit dalam kerajaan, orang yang membocorkan maklumat yang di buru.

Bukannya depa nak pi tangkap orang yang di studuh dan siasat penyelewengan tersebut, macam mana punya undang-undang ni... macam undang-undang negara Setan, yang dekat dengan negara Go Head Gostand.

Hangpa baca kat sini.

"Orang menggelabah bila bersalah. Sebab itulah Najib sengaja bising-bising hendak memburu pihak yang membocorkan dokumen itu dan mengunci rapat-rapat mulutnya terhadap pendedahan tindakan kabinet meluluskan pembelasahan wang rakyat semata-mata untuk menutup salah laku dalam projek tersebut.

"Jika dokumen itu tulen, Perdana Menteri jenis apa mendiamkan diri terhadap pembelasahan lebih RM3.5 bilion wang rakyat berdasarkan peningkatan kepada lebih RM4.6 bilion dari kos asal RM1.088 bilion.

UdangLipan: SELAMAT HARI RAYA PADA SEMUA....

1 comments:

sheikh teluk intan September 19, 2009 at 11:47 PM  

Salam UdangLipan,

Bagus n3 ini. Teruskan menulis.

Salam aidil Fitri buat saudara dan famili.

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP