UdangLipan. Powered by Blogger.

Thursday, November 5, 2009

Nizar/pkfz: Melayu Tipu Melayu

Teknik menggunakan perkataan pelbagai makna adalah kaedah usang dan lapuk dalam era internet dan teknologi masa kini. Adalah memadai dengan mengatakan harta kau harta kau. Harta aku tetap harta aku kepada rakyat Kelantan.

Mengambil hak orang lain adalah satu kezaliman dalam semua sistem termasuk sistem kapitalis. Sekarang ini kita masih ternanti-nanti komen semua hulubalang Melayu TULIN seperti MP Pasir Mas untuk menghimpunkan segala hulubalang Melayu, Persatuan Seni Silat, Persatuan Prowaris dan segala macam persatuan.

Termasuk Persatuan Mamak campur Melayu yang akan mempertahankan hak rakyat 99% Melayu sebuah negeri yang mempunyai peratusan pelajar Melayu dan kakitangan kerajaan untuk bercakap.

Semua rakyat Melayu Malaysia sedang menanti juga kepada komen Mat Misai Jason King Alias mamak Tanjung Keling untuk menghimpunkan semua pelajar untuk berarak ke Putrajaya untuk mempertahankan hak orang Melayu di negeri orang Melayu paling ramai.

Kita juga sedang menunggu semua pejuang-pejuang putera dan puteri Melayu dengan baju Melayu sedondon berarak ke Istana Negara bagi menghantar memorandum agar hak orang Melayu di negeri Melayu paling ramai diperkasakan.

Kita juga sedang menunggu satu raptai besar-besaran semua orang Melayu di peringkat antarabangsa akan memastikan minyak negeri orang Melayu teramai ini tidak disedut dan diturunkan di negara bukan Melayu seperti Siam dan Singapura.

Ayuh orang Melayu!!!!

Ayuh kita tolak orang Melayu yang menipu orang Melayu!!!

Atau orang Melayu cuma pada kertas saja ker???

(N3 ini di petik dari ruang komen TT)

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP