UdangLipan. Powered by Blogger.

Tuesday, August 2, 2011

Jahatnya Utusan Malasia, Fitnah KuLi

KUALA LUMPUR 28 Julai - Pakatan pembangkang telah mempelawa Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menjadi Ketua Pembangkang yang baru sekiranya Datuk Seri Anwar Ibrahim disabitkan bersalah dalam kes liwatnya ketika ini.

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, maklumat itu diperolehinya daripada rakan-rakannya yang masih berada di dalam PKR pagi ini. - Utusan


Kenapa utusan malaysia terlalu jahat, sanggup memfitnah veteran umno kononnya untuk menjadi Ketua Pembangkang. Apakah tiada agenda lain lagi ke? Selain dari melaga-lagakan sesama melayu untuk menjadikan bahan dan isu politik murahan.

Selain daripada itu, isu ini di petik daripada mulut Zahrain Bayan Baru, yang sememangnya di kenali sebagai seorang munafik dan tiada pendirian.

Namun begitu, itulah hakikatnya permainan politik umno. Sesiapa yang bersuara demi rakyat dan seolah kelihatan menyebelahi pihak pembangkang akan di cop sebagai pengkhianat. Tiada yang telus dan bersih dalam umno.

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP