UdangLipan. Powered by Blogger.

Thursday, January 5, 2012

Ibrahim Ali Katak Beracun.

Nak tergelak dengan wayang hampas Raja Segala Katak SeMalaya ini.

Sebelum perhimpunan Bersih 2.0 kedengaran bak gegak gempita halilintar membelah bumi cabaran dari Raja Katak Pasir Mas ini.

Kesudahannya beliau sendiri tak nampak batang hidung, hanya mengharapkan anak-anak buahnya bermain kejar-mengejar ditepian tasik titiwangsa sambil berilooonnnn cak... ilooooonnnn cak sesama mereka. Manakala Presiden mereka sedang sedap balun celah kangkang bini di rumah.

Hari ini Presiden Perkasa yang jantungnya sendiri masih tak berapa nak elok, tetap berdegar lagi kokoknya. Entah apa yang dimerapukannya, masih bising sama seperti ritual habitat asalnya apabila awan mendung dengan halilintar sabung menyabung mengharapkan hujan turun.

Akhirnya sejarah bakal berulang, hujan sudah turun Raja Katak yang kuat melolong ini akan melekat di celah kangkang bininya sekali lagi. Akibat malu maka tidak keluarlah ianya dari rumah sehingga ada pengikutnya hendak buat solat ghaib memikirkan mungkin Presiden mereka sudah mati di ranjang.


Inilah muka melayu talam berlapis-lapis kerana terlebihnya aura "Ultra Kemelayuannya". Memekak berdegar2, sibuk mengalahkan Perdana Menteri. Seeloknya dilenyek dengan tayar lori tangki minyak petronas hingga penyek dan campak bangkainya dalam longkang.

Katak seperti ini wajib disumbat ke dalam Internal Security Act kerana selalu menimbulkan kekecohan, kekeliruan, provokasi terlampau, bermain dengan isu perkauman dan suka ugut mengugut.

Katak yang berjawatan Presiden Perkasa ini hanyalah sejenis Parasit Bahaya yang berada dalam kelompok Rakyat Malaysia yang berbilang kaum.

Wajib dihapuskan secara total, sila telefon 1-300-200-300-100 bahagian pemusnah katak-katak 1Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP