UdangLipan. Powered by Blogger.

Wednesday, January 4, 2012

Kenyataan Seorang Ibu Ayam.


“Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009.  sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi. Saya mengenali setiap rakannya yang turut berada dalam gambar itu,” katanya. - Metro

Emak Amalina ini serupa dengan Emak Fasha Sandha, kedua-duanya jenis sengaja menjahilkan diri dalam pengetahuan agama. Dulu anaknya elok bertudung dibelikannya pakaian yang membogelkan anaknya.

Kenyataan dari seorang Ibu yang berjawatan sebagai Penolong Kanan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Taman Johor Jaya 2 ini sungguh menyedihkan dan memperlihatkan kebodohan Agama Islamnya kepada umum.

Dunia semakin hampir kiamat beginilah jadinya. Bukankah lebih elok jika ibu sebegini jual/lacurkan anaknya di UK, banyak pendapatan yang boleh diraih dan bertambah glamour.

Ibu sebegini tidak boleh jadi contoh Ibu Mithali.... hanya lebih layak menjadi Ibu Ayam sahaja.

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP