UdangLipan. Powered by Blogger.

Thursday, February 7, 2013

Malaysia Negara HARAMJADAH


Alahai.., jika Anggota Tentera berhimpun untuk program bn/umno tak mengapa, jika ahli politik bn/umno gunakan kemudahan tentera seperti kapalterbang dan helikopter untuk kepentingan kempen politik mereka tak mengapa.

Alahai..., jika anak-anak sekolah serta para guru dikerah untuk ke majlis umno/bn tidak mengapa, jika mereka-mereka ini terlibat dengan program pembangkang natijahnya sedia menanti. 

Apabila ada anggota tentera berhimpun dalam perhimpunan rakyat, tiba2 jadi isu pula. Apa punya undang2 yang sedang berjalan di Malaysia ni? Apabila jadi isu di sini.

Sah... memang sah lagi nyata Malaysia sudah menjadi negara HARAMJADAH sama haramjadahnya seperti yang Perdana Menteri Najib Razak ucapkan kepada warga Felda yang membantah tempohari.

Dimanakah Demokrasi yang di laungkan selama ini?

Kepada Pegawai Tentera yang bertugas, hentikanlah sikap BODEK tegar anda itu. Gaji anda hasil dari duit cukai rakyat. Maka berterima kasihlah kepada rakyat selama ini. janganlah jadi barua umno dan pemimpin bn.

Kecewa dan jijik rasanya dengan manusia berpangkat seperti kamu dan yang seangkatan dengannya dalam Agensi Kerajaan.

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

Subscribe to updates

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP