UdangLipan. Powered by Blogger.

Tuesday, June 23, 2009

Siapa Kata Umno Lemah ~ Manek Urai

Cheq tau la... umno kuat dah lebih 50 tahun perintah Malaysia, tapi toksahlah angkuh dan sombong. Semua orang tau umno dah bersiap sedia buat perancangan untuk Pilihanraya Umum yang ke 13 nanti.

Lagu mana kata depa tak kuat, awai-awai lagi dah sediakan tambahan anggota tentera wataniah dekat 600 ribu orang di seluruh lokasi di Malaysia ni. Tak cukup lagi, baru ni Hishamudin kata nak tambah lagi anggota RELA di seluruh kawasan.

Lepaih ni..., depa pakat-pakat suruh anggota tentera wataniah dan anggota Rela undi barisan nasional, undi pos toksah cerita la, semuanya depa punya. Awat depa ingat orang semua bodoh belaka ka? Depa ni jenis main kotoq saja boleh la, bodoh piang karat buih.... takdaq teloq hangpa tau dak? Kata nama jantan, tapi buat malu kat orang pompuan macam cheq saja.

Cheq marah sungguh la dengan TPM yang bodoh sombong ni, asyik nak menipu saja kheja depa nih. Hangpa baca la dia kata apa, dalam TV sat-sat pun dia kata lagu tu jugak, tapi tengok dari ayaq muka dia macam tak yakin saja dengan apa yang dia sendiri kata;

Muhyiddin berkata bahawa hasil daripada perkembangan semasa, BN mampu merampas kembali kerusi yang dimenangi pembangkang apabila pilihan raya umum
akan datang diadakan. "Kami tahu kekuatan dan kelemahan kami, jangan perkecil kemampuan kami," katanya.

Baca di sini klik (Bernama)

2 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP