UdangLipan. Powered by Blogger.

Monday, April 13, 2009

Umno Lahirkan Produk Haram ~ malaysiakini

Tergelak cheq sorang-sorang bila terbaca pasai perebutan jawatan MB dan pengerusi perhubungan umno Peghelih. Sejak lepaih mengundi hari tu sampai la ni depa tak habih-habih lagi mempertikaikan perkara tersebut.

Tapi puashati jugak la..., pasai orang umno sendiri mengaku depa suka mengeluarkan produk haram, macam yang dok ada di Perak tu, macam yang terjadi dalam Pemilihan Agung Umno dan banyak lagilah.

"Datuk Seri Shahidan Kassim sepatutnya menjadi menteri besar kerana beliau dilantik sebagai pengerusi perhubungan Umno Perlis, kata ketua penerangan Umno negeri, Datuk Hashim Suboh.Sambil menyifatkan Datuk Seri Dr Md Isa Sabu sebagai "produk haram" tradisi Umno, Hashim berkata, menteri besar itu
harus melihat sejarah Umno di mana pengerusi perhubungan negeri, selalunya dilantik memegang jawatan tersebut."

Ni depa dok kata MB Peghelih pulak salah satu dari produk haram kilang depa sendiri. Hampa baca la kat sini. Klik Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP