UdangLipan. Powered by Blogger.

Tuesday, December 15, 2009

Lawa Jugak Kereta Ni?

Honda Insight - Yang ini cheq dah bayar deposit, hangpa toksah nak mengatal, duit hasil titik peluh cheq. Tak perlu hangpa bersusah payah nak bongkar.

Kalau nak bongkar sangat, tu yang kat bawah tu hangpa pi cari sapa tuan dia?

Cantik no.platnya, PAS 17. Pemilik kereta ini merupakan peribadi keempat di Kelantan yang mampu memakai Honda Elysion. Siapa pemiliknya? Daripada mana sumber pendapatannya?

BONGKAR!!!!???

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP