UdangLipan. Powered by Blogger.

Saturday, January 7, 2012

Pekida Perkumpulan Gangsterisme Melayu.

Tengok muka pun dah macam samseng.

Dan dan tu juga depa ada Program Qiamullail di Masjid Wilayah Kuala Lumpur di Jalan Duta. Dah tu pula siap bagi AMARAN. Kesian sungguh dengan barua-barua umno ni, dalam dok amal mungkar nahi makruf depa pun nak qiamullail.

Takpa biaq pi kat depa la... mungkin dah toubuat kot nak kembali ke pangkal jalan, Alhamdulillah di ucapkan. Dalam pada itu terfikir juga;

1) Mengapa depa pilih tarikh yang sama.
2) Pasai apa depa gatai burit bagi amaran supaya penyokong 901 jangan buat onar.
3) Kalau dah ramai sangat pi qiamullail, siapa yang nak jaga disko dan pub.
4) Siapa yang nak tarik kereta yang dalam senarai blacklist bank.

Kemusyikilan tetap terpahat dengan agenda Pekida ni, umumnya tahu bahawa perkumpulan Pekida kebanyakannya adalah budak2 tak cukup akal yang berlagak samseng.

Tiba-tiba dok tak dok nak berqiamullail?

Biar betik wahai ayahanda, abang long, kak long, makbonda sekalian.

Cuma nak peringat saja kepada ahli pekida yang nak berqiamullail pada 8hb Januari 2011 nanti. Sesudah selesai majlis qiamullail toksahlah sarung balik rantai emas kaaa... rantai perak kaaa... gelang tangan sebesaq sauh kapal kaaa... dok pi jadi bouncer disko, kelab malam dan pub kaaa... toksah dok tonggang arak lagi dan angkut Gro tala belakang tiang.

Bukan apa hanya sekadar nasihat saja, kot lepaih ni taubuat hangpa Allah reject terus. Walau apa pun Allah jua yang MAHA Mengetahui niat hangpa pada hari tersebut.

Salam Qiamullail buat hangpa semua harap kembali ke pangkal jalan. Aminnnnn.....????????????

3 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP