UdangLipan. Powered by Blogger.

Wednesday, August 26, 2009

Altantuya: Macam-Macam Alasan Jika Berkaitan Islam.


Kepimpinan Ulama ni dah la sesat, ciptaan memandai2 manusia, plastik, bodoh plak tu. Meh sini lu orang semua. Skang ni Kartina dah jadi maruah Islam. Dah level sama macam kes Natrah dulu.

Kes ni akan masuk dalam buku sejarah undang2 Islam Malaysia. Maruahnya ialah Kartina harus disebat. Apabila Kartina disebat, dengan relanya, dengan insafnya, ianya boleh membuka minda satu dunia.

Perbahasan merebak. Bukan tahap CNN lagi dah ni beb. Lu paham ke tak ni ulama2 bodoh?Cara penyelesaian. Dey.. ulama bangang. Lu dengar sini baik2. Baca pelan2. Skang ni, UMNO beli masa. Kartina ditekan merayu. UMNO mustahil mahu dunia melihat mereka menyebat rakyat kerana arak.

Peguam Negara kata hormat bulan pose. Hishamuddin kata takda penyebat syariah. Anak Sultan Pahang tu plak beli masa. Skang ni, lu jumpa keluarga Katina dan minta persetujuan dia dalam bentuk bertulis.

PAS sediakan penyebat syariah. Guna lulit lagi cantek. Cari satu pihak tertentu. Macam sedara mara dia ke. Senang jer. Cikgu agama pun boleh buat. Bapak dia sendiri boleh buat. Sebat yang beri ikhtibar. Satu ritual motivasi semata. Bukan la macam civil tu. Sampai terkopak urat saraf.

Petikan dari Aduka Taruna.

Cheq rasa depa semua kena menonton filem Semerah Padi kot...


0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP