UdangLipan. Powered by Blogger.

Friday, August 21, 2009

Altantuya: Suci Dalam Debu...

Iskk..iskk..iskk... saja suka-suka, untuk iktibar kita semua... terutamanya kepada golongan remaja, supaya berhati-hati dalam meneruskan kehidupan dan memilih pasangan hidup masing-masing. Semoga berjaya.... dan "Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak"

Wanita 1: Sayang, you cintakan I?

Lelaki : iskk, you ni.. of course la I cinta kan you sangat2 tau. Klo you xde mati I..

Wanita1: betul?

Lelaki: ye sayang, I tak tipu.

Wanita1: You ni..., jangan la raba2 I....

Lelaki: I raba sikit je sayang...

Wanita1: Tak nak la... kalau terlanjur macam mane?

Lelaki: Kita kawen la.. I jumpa parents you

Wanita1: Betul? You nak kawen dengan I?

Lelaki: Betul sayang. . . sumpah. . you diam je ... jangan cakap ape2.... I pegang sikit2 je...

SETAHUN LEPAS TU. . .

Wanita1 : Sampai hati you. . . tipu I. Dulu you kate nak nak kawen dengan I. Tapi bile u dah dapat. You kawen dengan perempuan lain..

Lelaki : I lelaki, you ingat I nak kawen dengan perempuan yang senang2 I boleh dapat? I nak perempuan yang suci.. bukan macam you. Yang senang2 bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. Yo ingat I bodoh nak kawen dengan you?

Wanita1: Sampai hati you cakap macam tu, dulu. . mase you nak.. macam2 janji manis you bagi. Tapi sekarang you salahkan I..?

Lelaki: I lelaki . . I Cuma uji you. . tapi you bagi. . I ambil la. .

Wanita1: You memang jantan tak guna..., I menyesal kenal dengan you.

Lelaki: You menyesal...? Tapi I puas... jangan lupa datang kenduri I nanti.

Wanita1: You akan dapat balasannye nanti....

MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA2

Lelaki: Sayang..... I love you so much. .

Wanita2: Me 2.... sayang. .

Lelaki: I bertuah kawen dengan you.

Wanita: I pun, sayang.. I ada something nak bagitahu you.

Lelaki: Apedia sayang?

Wanita2: Sebenarnya.... you bukan lelaki pertama yang tidor dengan I..., I pernah tidor dengan semua teman lelaki I, untuk suke2. . . cari kepuasan . . tapi bile nak kawen. I cari lelaki baik macam you untuk jadi suami I. Harap you tak kesahkan?

Lelaki: WHAT??????????????????

ahahaha.. ape moralnye kat sini erkk. .

Sumber : Deqyah

1 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

Rakan Seperjuangan

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP