UdangLipan. Powered by Blogger.

Sunday, August 15, 2010

Sedap Juboq Saiful.

Antara liwat dan zina, mana satu yang betul?

Lepaih satu hal, timbul pula hal lain, selesai satu hal, di timbulkan pula hal yang lain, atau betui ka... budak Saiful ni bermasalah? Kronik sangat dah?

Lepaih dia buat sumpah laknat ikut definasi cara dia dan bapak dia, cheq tengok budak sekoq ni tak habis-habis terlaknat dan dilaknat. Cerita dengan Farah yang semakin Parah belum lagi habis.

Kini timbul pula cerita jangan main belakang dengan Pegawai Khas Perdana Menteri, isshhh... takan sorang yang bertaraf Profesor nak buat perangai kotoq tu kot? Kalau dia buat jugak tak mustahilkan? Lagipun Prof. pun manusia biasa juga, ada nafsu dan bernafsu.

Apa yang cheq perasan, sesiapa yang ada hubungan dengan Saiful ini pasti ada isu bersangkutan dengan juboq dia.

Cheq pernah dengaq cerita Saiful pernah semalaman di rumah Ezam Sesumpah untuk mendapatkan nasihat, issshhh... tak mau berburuk sangka apa depa buat semalaman. Dan cheq pun pernah dengaq cerita budak Saiful ni pernah jumpa PM untuk mendapatkan nasihat, PM kata tangan budak Saiful ni sejuk, yang ni pun cheq tak mau berburuk sangka juga.

Mana nak pi tau kan, kot-kot satu hari nanti RPK akan dedahkan pula budak SuperFool sekoq tu dah meliwat atau menadah juboq dia pada 2 individu tu..., baru semakin celaru episod cerita lawak sarkas liwat ni...

Nauzubillah....

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP