UdangLipan. Powered by Blogger.

Tuesday, July 7, 2009

PRK Manek Urai: Depa Angkut Apa Tu...?

Hangpa... agak-agak la..., depa ni bawak beg apa di Manek Urai, ishhh.... cheq betoi-betoi nak busybody ni.... pasai dari jalan ceritanya kat sini, lain macam saja bunyinya.

Umno rasa depa boleh menang kut... dalam PRK Manek Urai ni.

Cheq: Kalau depa taboq duit, pengundi Manek Urai semua, hangpa ambik la. Tapi ingat pesan Tok Guru masa pangkah undi nanti, hangpa ingat la Bulan Mengambang. Pasai Dacing la ni dah tak laku lagi.... buat timbang kati kat kedai besi buruk boleh la....

0 comments:

Post a Comment

Sukahati hangpa nak tulih apa pun, Jangan dok maki hamun mencarut cukuplah, hangpa semua dah besaq panjang takan nak kena ajaq kot, boleh pikiaq kot nooo...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP